Imorgon..

Hej alla!

Imorgon så ska vi testa med ett CB gravtest för att verkligen vara säker på att det växer ett litet knyte där inne :)
Vi ska göra så att S ska testa sig men får inte titta på testet  utan det bli min uppgift att berätta vad det visar. Bara för jag vill känna mig mer delaktig. Har även lovat S att jag ska dansa samma dans som Ellen Degeneres gör i filmen "If these walls could talk 2" om testet visar positivt.

Igår så mådde S inge vidare. Illamående som kommer och går hela tiden. Även idag så har hon mått illa. Försöker att peppa henne med att säga att det är ett bra tecken att vara illamående, även om det är jobbigt. S känner också av mensmärtor. Något som hon är orolig över men som jag tror är precis som det ska vara.

Håll nu alla tummar för oss imorgon att jag får fira med en liten dans!

/ J

Kolla in dansen från filmen. Spola fram 7min.   http://www.youtube.com/watch?v=5zglPsnXmG4

Kommentarer
Postat av: Annelie

Heja Ellendans för urcellen Ellen ;-)

2011-05-10 @ 22:43:25
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0