God afton

Bim +1 idag och jag känner av lite mensvärksliknande smärta samt kollosalt ömma bröst. Har dessutom dragit på mig en rejäl förkylning. I övrigt känns allt väldigt bra. Imorgon blev jag överraskande nog ledig från jobbet så jag har precis påbörjat min helg. :-)

Idag var vi på apoteket för att köpa Folsyra (vilket jag inte kommit på att börja äta förrän nu). Apotekaren som hjälpte oss frågade mig om jag var gravid och jag fick svara "ja". Det kändes väldigt ovant och märkligt. Fast bra, förståss!
I helgen har vi bjudit in folk på Schlagerfinalskalas så medan J plockade ihop ett gäng starköl stod jag idag och valde bland de alkoholfria vinerna på systemet. Det är lite spännande att vi inte har berättat för folk ännu, trots att vi bara vill att veckorna ska gå fort tills det känns som att vi vågar avslöja det. Det är ju faktiskt en väldigt fin hemlighet att bära på!
Vi har förresten berättat för en person, en av mina bästa vänner som ska ha sitt första barn om en månad. Hon ringde mig samma dag som hon plussade så jag ville berätta för henne först av alla också. Hon blev såklart jätteglad för vår skull. Åh vad jag längtar efter att se minerna på alla våra nära och kära när de får veta! Jag tror inte att det är många som har misstänkt något nämligen.

Nä nu ska jag ta med mig min stora kopp kaffe (har längtat efter kaffe i flera dagar och äntligen har vi inhandlat den koffeinfria sorten) och krypa ihop intill min fästmö i soffan.

Kram på er!

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0