Men åååååh...

...vad tiden går långsamt när man väntar på BIM.

Trots att jag har nytt jobb och fullt upp hela tiden så tycks dagarna seeega sig framåt. Nu vill jag bara antingen ha ett plus på stickan eller att mensen ska komma så att man kan tänka på något annat ett tag.

Symtommässigt har det inte hänt särskilt mycket sedan sist. Brösten gör fortfarande ont, de känns större och liksom hårda och blodådrorna har blivit tydligare. Även J märkte detta igår. Jag känner också av att det liksom "drar" i området kring livmodern, mest vid ljumskarna. Båda dessa symtom har jag dock haft tidigare och inte varit gravid så det är ingenting jag vågar fästa någon större vikt vid.

Jag är helt förberedd på att mensen ska komma, vill inte bli så där grymt besviken som jag blev förra månaden. Ändå vet jag att det är svårt att bara bestämma sig för det, kommer nog bli ledsen hur som helst.
Jag ska åka bort (utan J) på fredag kväll och vara borta över helgen så vi kanske testar fredag morgon, om mensen inte dykt upp vid det laget. 
 
Hur går det för er andra? När ska ni testa?

/ S

Kommentarer
Postat av: J

Min fru säger att hon känner precis som du beskriver det, att det drar i livmodern, det stramar liksom lite. Det gör det i detta nu när hon plockar i diskmaskinen och har känts så i ett par dagar.



Åh jag vill så gärna att det ska funka för alla. Jag skulle bli så lycklig om det gick bra för alla oss som försöker så mycket och som lever i detta känslomässiga kaos.



Vi tjuvtestar i morgon bitti. Alldeles för tidigt så klart, men vi är så jäkla otåliga.



Vi håller alla våra tummar även för er! Kram

2011-03-01 @ 21:20:21
URL: http://kvarkensmammor.blogg.se/
Postat av: UoM

å det där med draget i magen känner jag igen! Tänk om vi plussar allihopa!!! Åh så fint det skulle va! :D Tummar hålls, såklart! :) /U

2011-03-01 @ 21:57:07
URL: http://regnbagsfamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0