Uppdatering

Hej alla!

Det har varit tyst här ett tag. J har varit (och är fortfarande) bortrest och jag har försökt tänka på annat än bebisar och ägglossningstester. Det har väl gått sådär, kan man säga.
Jag har dock troget följt era bloggar och håller massor av tummar åt Kvarkensmammor som väntar på plus!
Jag var också hos en gynekolog på hälsocentralen för ett tag sedan, för att kolla upp varför min menstruation har blivit så oregelbunden. Hon kunde inte se något som var fel men gav mig en remiss till kvinnokliniken. Får se när jag får en tid där.

Jag fick i alla fall positivt utslag på äl-testerna i veckan så jag gjorde vårt femte inseminationsförsök i tisdags och i onsdags. Kändes lite konstigt att J inte var med men vi tyckte att det var onödigt att missa en chans. Vår "vanlige" donator är nu tillbaka i stan och det kändes bra att bara kunna höra av sig till honom istället för att kolla flygresor och försöka tima in det med den nya donatorn.

Så just nu väntar jag otåligt på att J ska komma hem och på att de här två veckorna fram till BIM ska gå fort fort fort!

Kram på er alla fina blogg-tjejer!

/ S

Kommentarer
Postat av: Lyckobebis

Hej!

Va roligt att ni gjort ett försökt till, håller tummarna stenhårt här hemma.

Nu har vi tänkt lösenordsskydda vår blogg, står mer om det i senaste inlägget så tänkte bara uppmärksamma er på det eftersom vi gärna vill fortsätta dela vår resa med er.

kramar från A o C

2011-04-30 @ 13:33:49
URL: http://lyckobebis.blogg.se/
Postat av: Kvarkens mammor

Vad söta ni är som tänker på oss! Spännande att ni gjort ett försök, håller tummarna att det går vägen den här gången. Kram

2011-04-30 @ 22:20:47
URL: http://kvarkensmammor.blogg.se/
Postat av: UoM

Massa tankar och hopp till dig :)

Kramar i massor!

2011-05-02 @ 11:38:39
URL: http://regnbagsfamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0