Paus

Min ägglossning lever sitt eget liv.
Igår eftermiddag fick jag ett ganska starkt utslag på testet, dock inte så att strecken var exakt lika. "Vad bra" tänkte jag och antog att jag skulle få fullt utslag idag och kanske få till en insemination imorgon. Men tji fick jag för imorse var testet helt blankt. Det har det aldrig varit när jag använt äl-test. Brukar alltid få åtminstone en väldigt svag linje. Suck och åter suck.

Nu tar jag en paus och inväntar mensen. Jag är så trött på de där jäkla rosa testerna nu och så är ju J bortrest också. Jag har en tid hos gynekologen den 12/4 och sedan en läkartid på kvinnomottagningen den 11/5.
Så tills dess tar jag en andningsbreak.

Håller självklart tummarna för er andra som väntar på plus nu!

/ S

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag körde clearblue och hade världens kortaste utslag för ägglossning. Den månaden jag blev gravid visade testet negativt kl 10, positivt kl 14, och negativt igen kl 18. Normalt sett brukade jag bara testa morgon och kväll men jag hade så många stickor att jag slösade på en extra. Och tur var väl det, men det kunde lika gärna ha missats helt.

2011-04-02 @ 12:23:33
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Familjen Regnbåge

Det där med ägglossning verkar inte vara helt lätt. Vad har ni för stickor? Vi har en billig variant men tänker att det kanske är värt att investera i lite dyrare, om de nu är något bättre? Hmm.

Kram

2011-04-02 @ 15:05:41
URL: http://familjenregnbage.wordpress.com
Postat av: Familjen Regnbåge

Är det okej om vi länkar till er blogg?

2011-04-04 @ 19:23:47
URL: http://familjenregnbage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0